Terima Kasih awak !

Sunday, October 23, 2011

Raven Symone dah kurus

Assalammualaikum.

Phewwwww, lepas nampuloh jam sesat akhirnya sampai jugak blog ni. Tu la dah dasar nyanyuk tak nak simpan peta jalan ke blog, kan ni la padah nya.

Posing tayang lemak jap 


Eah korang semua berebut  angkat tangan ni kenapa? Nak tanya kenapa aku kurus la tu kan? kan? Bermula 60 saat dari sekarang, anda dah kena tipu. Kalau aku kurus dah tak de chance dah Lisa Surihani nak carik makan, sebab tu la sampai sekarang lemak masih bermaharaja lela dalam badan aku dan aku masih dengan giat nya ke gim lima kali sehari. Errr tu pon kalau korang mampu percaya laaa.

Tapi korang ingat gemuk-gemuk cam aku tak boleh kurus? Korang kenal Raven Symone ? Kenal? Dulu dia punya lemak tahap ratu. Aku punya lemak pon kalau bnding dengan dia punya lemak, bak macam taik hidung dengan taik gajah. Nmpak kan beda nya?  Tapi sekarang aku rasa lemak dia semua dah beramai-ramai berhijrah dekat aku la. Obviously, she damn hot with her new body. You amaze me baby Raven. 




Before and After

Oh god, if you can't make me thin, please make my friends fat. Jahat kan aku? Jahat kan?
Okay bye nak pergi slim center pulak.






2 comments:

  1. tang mana lemak nya?

    nak lemak? tulis surat permohonan mintak lemak dari aku hahhahaa

    ReplyDelete
  2. Hahaha aran,patutnya hang yang kena amek lemak dekat aku ni haa.

    ReplyDelete