Terima Kasih awak !

Wednesday, May 25, 2011

Girls love Bebear

Assalammualaikum




Ohmaigad ! Besar nya bebear kau, lagi besar dari badan kau. Shi-yook nya!

Weyh, bebear ni bulu dia sumpah lembut kalah bulu carpet Italy mak aku.

Coh-mel-nya teddy ni, geram! geram !

*What going oink? Nak makan kaki hapa?*


Biasalah, girl pulak kan lepas tu jumpa benda yang gurly gerly ni memang adat la kena ayat gedik sikit. *include ME*




Contoh yang boleh ditepek okay.


Othermeaning : Girls love Bebear

And sebab teddybear, or nickname dia Bebear ni sangat best, members aku sanggup habiskan duit beli token dekat FunFair berpuluh hinggit semata-mata nak dapat bebear yang alah cinonet je besa eah.

And ada jugak member aku spend duit PTPTN dia just nak beli menatang comel ni. 


Walaupun kau hairy satu badan tapi aura kau terselah bebear.Wink Wink

Tapi kalau dapat bebear as souvenir time first date ke blind-blind date ke, lagi la shi-yook kan?

 Bukan aku nak bagi hint kat siapa yang dah crush kat aku dok beli bebear kasi kat aku, just I will feel #fun-taste-it kalau hado la mamat pemurah macam tu.

 And and and, aku nak stok bebear comel je sebab kau tahu aku benci benda tak comel pastu muka ketat kan? *ANGRY BIRDS*

Pfftt,cerewet rupanya aku ni.


Harus lah, bila bebear tu comel ada bulu lebat and lembut, senang nak hug time tido pastu nak kesat air liur basi pun mulus je kena kat kulit muka. Tak de lah spoil. Kan? Kan?

Nak tambah cerita,untung lah Gades Syok Sendiri CLICK dapat bebear dari si admirer. Hotsetuf you. *Jelouse*


Ni lah Faten Asnida hotsentap Hotsetuf!







1 comment: