Terima Kasih awak !

Monday, May 30, 2011

Husband-to-be ?

Assalammualaikum.

Muka kecut nan bosan.


Hok aloh bosan sgt cuti ni tak dapat market muka. Pasal hapa? Pasal aku dok rumah takat buat taik mata je pastu makan 2 3 pinggan.
Pang kang. Dusta semata-mata. Aku dok rumah tiap-tiap hari buat cleaning service pastu makan takat  2 3 butir nasik je. Kesian? Jangan dok kesian kat aku,kesian dengan lemak-lemak aku ni.

Member aku semua dah bangun pagi-pagi kat London nun, gosok gigi siap-siap pergi kelas jumpa lecturer baru,amek ass-shit-ment pastu beratur panjang-panjang nak beli buku. Aku ni sorang je dok terkontang kanting sini tanpa tujuan. Dush~ Penumbuk sekali.

Lagi dua hari start la pulak aku jadi budak praktikal, eah bukan. Budak yang dipraktik-kan untuk buat benda-benda yang rubbish.

Orang kata dipraktik-kan ni seronok pasal tak ada test, quizzes,tak payah nak baca buku,tak ada ass-shit-ment pastu tak ada exam.Walaweyh merdeka satu sem. Tapi bagi aku, paling penting boleh dok cuci mata ni. Dah naik kelabu dah pasal sebulan dok terperuk dalam rumah je.

Hok aloh bukan gatal, saja nak tengok keindahan bumi Allah ni.

Then,nanti time dipraktik-kan aku nak pakai baju kurung je hari-hari, bila jalan kaki selang X gitu, pastu dan-dan pakai lipstick merah. Menyala mengerlip lah makkk nanti. Pasal hapa buang tebiat macam ni?  Pasal aku pikir aku diva pastu nak ngorat bos aku lah. *stail selak rambut ke belakang.

Eit, ingat aku desperado sgt hape nak buat semua tu, aku takat menanam tebu di bibir je. Dush~~
Tahniah lah kena tumbuk sedas dengan jari sasa aku ni.

Aku kalau nak hangkut laki aka husband-to-be depan bapak aku kena hangkut yang beradab. Kalau kau *LAKI* takat-takat pandang slack dekat orang tua, jawapan nya pelamin angan mu musnah lah. Bukan lah bapak aku nak yang jalan terkepit-kepit pastu tersengih cam kerang busuk aka kumpulan 24 jam tu,  tapi cukup lah lelaki macam Adam dalam NurKasih.




Chewah, bapak aku bukan kemain lagi macam anak dia ni ala-ala Tiz Zakiah pulak. Yang hado je la nak dapat laki fesyen gitu sekarang ni.

-Reject -


- Iras muka husband-to-be aku-

Mak aku pulak tiap kali aku hangkut husband-to- be depan dia, depan-depan dok manis je muka melayan tapi tang belakang-belakang  dok plan dengan ayah aku nak mereject budak laki tu. Hamek kau,makan hati tak dapat jadi husband wannabe aku.

Buat memujuk hati laki yang lara tu,nah aku kasi kau barang.Barang apa?

 ‘ Barang yang lepas jangan dikenang’. Muehehehehe

Tahniah lah Cik Apit sebab buat i gelak dengan lawak ni walaupun I tak tahu you baca ke tak belog I ni, maklum lah belog tak femes  pastu followers pun tak beriban sebab tu lah tab follower I sorok.

Tapi aku kan anak yang nak cium bau syurga so aku follow jelah kehendak mereka yang tersayang ni. Pilihan dorang kan lagi berkat. Apa pun choice dorang heharapmy hubby-to-be aku tu  nanti ada iras-iras Kim-Hyung-Joong sikit pastu dapat sediakan kereta Fair Lady satu dekat aku, Villa kat Broga Hills satu then makanan penuh dalam peti ais. Paling penting, hubby-to-be aku tu jaga 5 waktu dia bertemu dengan Yang Maha Esa. 

Insya-Allah.




No comments:

Post a Comment