Terima Kasih awak !

Tuesday, July 12, 2011

Lemah !

Assalammualaikum.


Halang serangan DEBUnga cinta -.-





Hakcoi, banyak debu ini blog serupa macam debunga-debunga cinta Misha Omar jugak. Tengok, meleleh dah bendalir hijau laju keluar dari hidung macam tak cukup tanah. Kembang-kembang hidung menahan walaupun hipotesisnya semakin kembang hidung semakin bnyak dan deras la bendalir hijau tu keluar. Hahahaha #ApaPonTakBoleh.


Imuniti aku dah tak kuat,aku lemah, semua rongga badan nak bermanja-manja mintak disuap dengan penyepak ubat cacing,ubat gamat, ubat scott emulsion, ubat stappler, ubat tu ubat ni. 
sob sob sob T.T





Maap lah,dah lama tak belai-belai kau Miss Blog, jangankan kau, Mr Mata Coklat pon belum sempat dibelai
aku dah berdengkor tak engat dunia. Untung lah dia dapat awek kuat membuta buta macam aku ni. #Ekleh
Okay lagi bhai kuat membuta-buta dari menkaro-karo kan diri kat dataran sampai tak balik rumah. Kan?
Aloloh terasa ke bhai?Ish mulut ni laser tau tak padan dengan sakit. No! No! No! Tak moh buat macam tu lagi nanti ada yang benci. Maaf you'lls. Auwww~~
 No offence, no butthurt -butthurt okay. Zzz zzzz.


Korang,doakan aiQa sihat lepas tu doakan aiQa makin kurus jugak.Please please. Aku dah tak larat ni, nak amek selimut nak baca doa pastu nak cakap selamat malam semua. Selamat malam Mr.Mata Coklat. Mueehehehe. Gatal menyempat lagi bukan kemain.


Ok chow, ini ibunda sebelum tidur mahu pesan, itu seremban wa yang pegang. #Blurenaaa




Dua tiga ketui sentapan enak  aku tepek  pakai hingus selsema untuk memudah kan korang nya proses bulimia =)


2 comments: