Terima Kasih awak !

Wednesday, July 6, 2011

Apa yang Boys ' Pum-Pang Pum-Pang ' kan?

Assalammualaikum.


Korang, aiQa datang ni smbil melompat-lompat bintang lepas dengar khabar gumbira, si yang masam manis intan payung dah selamat di ijab kabul kan, eah salah. Dah selamat di proposed sebagai pacar oleh cowok  pujaan hati paru-parunya yang ada sixpack gitu. Hoo yehhh, welcome to Club GF Cantik . Muahahaha. Bukan kemain eksaited lagi aku ni, sepak sekali kang. #ApaPonTakBoleh.



Intan Yang Anis,hot baby!







Saya pon dah selamat dah spread gossip awak kat wall awak,auwww pantas kan saya jadi radio bergerak?
Pasni boleh lah kita tukar-tukar cerita pasal boyfren awak , pasal boyfriend saya , lepas tu pasal skandal awak, pasal boyfriend saya lagi , pastu pasal skandal awak no 2 then pasal boyfriend saya lagi. Huhh? sebab saya tak de skandal la awak. Eah do i? No ! No! No!
#TakSesuaiTau


Alah, girls kalau dah jumpa kan , the first rank story of course la YOUR BOYFRIEND vs MY BOYFRIEND. So kalau rasa-rasa time tu korang tak de balak ke kayu balak ke, kayu jati ke , better you get out your face because the conversation will be so Anneosayo annoying sampai korang rasa nak pelempang sorang-sorang. I experienced it. Worse!
Tapi sekarang dah ada Mr Mata Coklat makna nya boleh la kan aku nak masuk group yang so anneosayo annoying tu? Booo-ooooo jerk!


Teringat pulak dulu-dulu ada sorang mamat ni datang dari celah mana muka buku ntah nak bercekak pinggang dengan aku pasal benda alah ni. Amboi. 
Korang tahu dia cakap hape? 


#Introduction


Boys tak pernah pong nak letak story pasal awek dia yang comel lote bila hang out dengan member sejenis pasal it's not coooooooooool baby.Korang pum-pang pum-pang jaja cerita depa tapi depa jaja cerita apa?


Meh sini aku list out kan randomly what a boys talk.


Nak mencapub seketul sini boleh? 


*Dialog di edit atas kerna daya ingatan yang tak berapa nak sasa*


Dialog #1


Boy: Weh aidil tu bapak handsome kan masa buat goal cantik time lawan China Tapir tu?


Me: Are you Gay huh?


Dialog #2


Boy: Rokok sekarang naik harga ape cer doe? Camni tak berasap la aku seminggu.


Me: Bosan!


Dialog #3


Boy: Dota! Poker ! DOTA! POKER! Here i come baby!!!!
Korang bagi aku chip sikit,chip aku dah habes nak maen poker. 


Me: Weh ni macam ayat Mr Mata Coklat,laki masa depan aku je.Muahahaha.




Dialog #4


Boy: Awek kat kedai Mail Lambung tu bapak gebu weyh,kalau jadi couple aku tu maun 36 jam berkepit manjang. 


Me: Biasa lah LELAKI.


Dialog #5


Boy: Motor ni aku kalau aku modify letak kipas angin ke letak home theatre ke agak awek bawak kereta mini cooper pandang tak kalau aku remp remp sebelah? 


Me : Dalam keranda nanti nak modify letak ape pulak? #HamekKau


#Closing


Me : Eah bila time dorang nak cerita pasal kiteorang yang comel lote ni?




Boy :Huhhh no way.Kau ingat kitaorang ni ada mulut nak cerita pasal kau je ke haa perempuan? Lebih baik kitaorang dok kat JAMBAN dengan kawan-kawan kitaorang nyanyi lagu cinta pantai merdeka. Lagi berbaloi. 


Ewah mulut mamat ni ada saka agak nya kan? Muahaha. Hey saka, you pergi jauh-jauh. Kiteorang tak kisah pon kalau boy kiteorang tak pum pang pum pang jaja cerita kiteorang sebab kiteorang ni pemalu orangnya. Lagipun kiteorang tak nak wat air liur pakwe kiteorang kering nak cakap pasal kiteorang je. Depa dah tahu dah awek depa comel lote pastu pandai masak, pandai mengemas, pandai goda-goda, pandai itu pandai ini, tu pong dah cukup. #TerasaMak





Well, to love a man we need to understand them a lot and love them bit but to love a girl, do not understand them,only  love them much. 







No comments:

Post a Comment