Terima Kasih awak !

Thursday, July 14, 2011

Kantoi : Ketiak si Hot

Assalammualaikum.


#EahMak Terkejut kucing tau tengok follower naik sikit walaupun sebesar taik hidung je. Alhamdulillah, esok-esok jadi seribu ler tu. Kalau camtu tak moh bukak belog setahun biar bukak-bukak je terus sakit jantung tengok follower berderet-deret macam lemak dalam badan aku. Tp  mesti nanti belog kepam aku ni rindukan aku sangat-sangat. Korang pon kan? 


Pur-lisss jangan buat muka Angry Bird dekat aku sebab aku benci Angry Bird . #Lailailaikong aku pujuk ea. Meh buat muka Domokun meh, domo domo. Muahahaha. Memang ayat aku macam nak mintak penyepak je. Followers pon sebesar taik gigi, ada hati rindu-rinduan. #Puiiiihhhhh. 


Korang nampak comel bersama DOMO DOMO. Pinkkkkkk pinkkkkk  =)


Jangan lah marah-marah aku, dah la imuniti badan aku lemah pastu di benci orang, terasa seperti sudah tergolek ditimpa refrigerator. Sedih la macam ni. Sob sob sob T.T


Eah banyak betul la tershahshul hari ni, nak cakap lain tapi tercakap lain pulak. Dush dush. Kasi penumbuk melantun biar stabil otak ni.


Korang,kalau aku tanya macam ni apa korang rasa?


" Korang, ketiak korang hitam tak? "


Adakah korang rasa macam nak kasi penyepak dekat aku sambil kepit ketiak korang?


Or korang ngaku je ketiak korang hitam?


Or korang buat-buat tak dengar soalan aku tu?


Eleh, takut ler tu orang tahu ketiak korang hitam. Muahahaha.


Dulu-dulu time dok hotel Red Queen dekat London  lah kunun, ada sorang kawan aku bernama Si Cantik *bukan nama sebenar* yang sangat sempoi suka tanya soalan ni. Memula aku macam errr bebal jugak nak jawab. Kenaapakah soalan yang tahap genius ni yang ditanya. Kenapakah? Then sorang-sorang mula lah teropong ketiak memasing ala-ala buat sportcheck gitu.


Ketiak aku? Masih ditahap kepuasan sebab dorang cakap ketiak aku tak kepam. Muahaha bapak style kan dorang judge ketiak aku? 


Ada lah sebelah dua belah tak puas hati dengan ketiak dorang mula pasang awan-awan nak kasi cucuk macam ala-ala botox  nak kasi putih kaw-kaw supaya suami dorang tak pengsan nambelas hari time selongkar ketiak dorang nanti. Time tu memang tak boleh buat apelah, aku  hanya mampu tergelak-gelak sampai terkeluar angin di lantai melantun-lantun.


WANTED : Stalker ketiak  bebudak hot.




Then one day ni, time aku tengah merayap-rayap skudeng orang dalam Facebook, ternampak pulak kawan aku sorang ni, Si Hot *bukan nama sebenar* upload doplohnam tambah nam belas gambar. Bukan kemain jeles aku nengok dia ni, dah la cun pastu hot pulak tu, untung lah badan kan. Tertiba satu gambar dia ni spoil pulak, terus jadi bahan.


Aku dengan spontan tanpa rasa bersalah terus post status dalam  group aku dekat FB tanpa aku sedari status tu boleh buat member-member aku terguling-guling macam tenggiling.


Status : Si cantik, aku rasa kau tak payah risau pasal ketiak hitam lagi sebab Si Hot *bukan nama sebenar* punya ketiak pun bapak hitam jugak. So chill je okay =)


Aku memula macam nak naik kan self confident kawan aku je tapi bila aku baca benda alah ni nambelas kali, okay aku ngaku yang aku ni bebal jugak kadang-kadang. Muahaha tak memasal je aku bukak aib orang, eah salah. Aib tu Si Hot yang bukak, aku tolong sebarkan je. 



Lain kali amek gambar ketiak kepit macam aku, kalau kau dedah apa pon tak boleh. Muahaha

No comments:

Post a Comment