Terima Kasih awak !

Friday, July 22, 2011

Sehari dengan Cik Abulat :))

Assalammualaikum.


Aduh hari ni maun urat kentut campur urat sendawa aku putus buat kali kedua, tapi bukan sebab orang tanya apesal aku gemuk, eippp bukan! bukan! Kalau penumbuk kena sedas di muka usah kau tanya mengapa. Aku dah kurus dah sekarang sejak sejak aku amalkan petua orang muda-muda bawak fixie laju-laju pastu buat kona cecah lantai  sambil seret lemak kat jalan. Serius berkesan wokk. Kalau kau tengah  naik kereta sorong tertiba tanjat boboy nampak lemak bersepai atas jalan, haa tu la lemak-lemak jahat syaiton nirrajim yang #sesukakikukakimujua dok menempel dalam badan aku selama ni. Nasib baik kau tak hensem , kalau tak dah lama aku belasah. Tolong abaikan je menatang tu dan terusakan perjalanan anda dengan selamat, ingatlah orang tersayang. #ApaPonTakBoleh


Actually hari ni aku ada ujian QTI. Haa po bondo eah QTI ni? QTI ni macam  ujian kacau dodol sambil korek hidung dalam-dalam.  Betul ke? Betullah. Tolong jadi pandai and percaya dengan apa aku cakap ni. Tapi untuk yang masih bebal-ing, QTI ni macam pra-test memandu before JPJ test. Malas nak terang panjang-panjang. Okay bye.

Sehari aku dengan  Cik Abu, cikgu driver aku yang suka bermotibasi boleh buat aku jadi kejam dengan rongga mulut and urat-urat aku. #Soleysoley

Muka suci .



Cik Abu : Cik Abu ni dah lama dah mengajar orang, dah dekat tiga puluh tahun dah. Kalau Cik Abu buku kan, maun jadi 1 kitab kak long. *Erk, aku bukan kak long lah,  aku cuma nak tolong. Susah benar Cik Abu ni nak sebut nama aku.Tu lah banyak minum teh tarik campur semut lagi time curik tulang*

Aku :  Yeke Cik Abu. Patut lah perut buncit je sebab 30 tahun membesarkan perot buat kerja yang tak banyak exercise. Muahahaha. *Aku mula kejam*

Cik Abu : *Tanpa perasaan bersalah*  Macam-macam ragam orang Cik Abu jumpa. Ada sorang akak ni, dia nya muka maintain nak ketat kunun jambu la tu. Satu hari tu time Cik Abu ajar dia drive-on-road. Cik Abu suruh dia signal ke kiri, dia marah Cik Abu. Dia cakap dia tahu la nak buat, Cik Abu pon ontok je la. Alih-alih dia kasi signal kiri belok stering kanan. Poning den. Cik Abu tarik la stering kekiri dia nak jugak poie lencong ke kanan, usah bega  *degil*  otak dia. Lopeh tu Cik Abu nengok muncung dia dah kalah muncung cencorot da, dah boleh buat flush jamban. Badan dia pon senget semacam, kunun tak nak dekat dengan Cik Abu.

Aku : Berani yo dia marah Cik Abu. Habis sampai ke balik dia merajuk? Cik Abu tak guna ayat pengasih ke pujuk dia?

Cik Abu : Cik Abu tanya dia marah ke pastu dia jawab style komunis cakap dia tak marah. Cik Abu pong tak kuasa nak melayan. Tapi paling tak tahan Cik Abu suruh dia betulkan badan dia, jangan senget-senget tapi tetap gak dia senget. Cik Abu tanya la dia apa masalah dia ni senget semacam dah macam budak cacat je. Tahu apa dia jawab?
 Sekali lagi macam style komunis dia jawab, ' Kau diam lah, den senget sebab tali anak baju den putus, kono lah den tahan'.

Aku. Bhahahahahahahahahahahahhahaha.

Cik Abu : Tu lah yang dia poie pakai anak baju dah season yang tali benang tinggal sehelai tu kenapa. Jangan nak salahkan  den sebab den tak usik pon dia, dah la warga emas. Kalau emas tulen tak pe ni emas celup. Zhulian punya.

Aku : Bhahahahahahahahahahaahahaha.

Aku : Bhahahaahahahahahahahaahahaha lagi .

Aku: And terus Bhahahaahahahahahahaahahahaha lagi sekali.

Setepek gambar suci lagi sebelum otak diliwat T.T

Pagi-pagi otak aku dah kena liwat dengan sumber menatang tak berfaedah, adoihai. 





3 comments:

  1. Kan? Kan? Mesti kau terhibur kalau kau dengan dia. Sesak nafas kau tahu.

    ReplyDelete
  2. haah, u nampak kurus. and x terlampau kurus which is cantek lah.. :)

    ReplyDelete