Terima Kasih awak !

Tuesday, July 19, 2011

Merepek : Tak memilih kawan

Assalammualaikum.


Nah gambar gedik aku letak biar akuserabut  terjelir lidah sebab nyampah nak tengok. Haha


Puhhhh puhhh. Bagi aku lima minit ye nokks, aku nak tiup habuk habuk yang bersepai kat belog aku ni. Kang dah siap kang baru aku celoteh  3cm panjang 2cm lebor.  Jemput la bersila, jenguk mana yang  patut geledah mana yang berkenan . Aku tak kuasa nak melayan korang , fokus nak tiup habuk la kunun. #SentapMak


Aku ni tak kira korang siapa, ntah pencuri ke , ntah perogol bersiri ke, ntah stalker tegar ke, ntah artis ke, semua aku hangkut bawak masuk belog aku . Kecik-kecik dulu mak aku dah pesan dah jangan bawak  orang tak kenal balik rumah, jangan cakap dengan orang yang tak kenal tapi sekarang bukan main kawai lagi aku. Maap mak, anak mu ni tak nak jadi hidung tinggi sebab anak mak sedar hidung anak mak ni penyek tak tinggi mana pong. Tsk tsk T.T


Asalkan kau manusia, kau boleh masuk otak aku, aku pulak boleh layan cakap kau, boleh tergelak sampai tersembur-sembur air liur, boleh kongsi tisu hembus hingus togetha gethaa, pastu makanan kau makanan aku makanan aku makanan aku, so dah kira boleh la tu jadi gang bas sekolah aku. Betul aku tak menipu yang aku tak memilih. 


Kau punya sebatu lesung pipit tu je buat aku nak kawan dengan kau. Muahaha kejam.



Kalau kau jahat pong aku member asalkan kau tak buat palat dengan aku. Kalau kau busuk pong aku still boleh kawteam yang penting kau jauh 5meter dari aku. Kalau kau gedik pong aku layan  janji kau tak menggedik dengan laki masa depan aku. Kalau kau gongak pon aku kawan tapi jangan kongsi air dengan aku. Kalau kau mat or minah  rempit pon apa de hal,  aku still boleh gesel gesel jadi kawan kau asalkan kau tak remp-remp depan rumah aku.


See, bertapa 1 malaysia nya aku kan? Nah sumbat cekodok segantang biar tercekik. Muahaha. 
Dah-dah nak sambung tiup habuk habuk hampagas ni balik. Chow.










I LOVE YOU KAWAN-KAWAN !

6 comments:

  1. hahaha dem! weiii rilex aaa haadoii. rasa macam terkasar plak entry aku yg tu.

    aku cuma nak serabut sikit ja pasal bdk2.

    ReplyDelete
  2. terjelir lidah akuserabut sampai lutut dah ni kakaka

    awak jgn sensitip plak. tak rock aaa :P

    ReplyDelete
  3. Hahahah Sumpah aku terharu kau terjelir lidah sampai lutut aran. Takpe akutak terasa sebab aku bukan bebudak sekolah yang kau cuci BERSIH tu. :p

    ReplyDelete
  4. neyh pe kes cro sorg je neyh ?? eee . haha

    ReplyDelete
  5. Hahaha.Shiro melambangkan semua la nanni :)

    ReplyDelete
  6. naiss hahahhaa u rock bebeh LOL

    ReplyDelete