Terima Kasih awak !

Friday, September 16, 2011

Aku benci kau !

Assalammualaikum


Orang cakap bila kau dah suka, semua benda kena je la di tengok anak mata kau, taik hidung pon nampak comel macam domokun, kentut pun seharum bau pizza Dominos. Otak  kau start horny memanipulate tahi bak emas, babi bak baby and nenek kebayan bak Mahsuri. Paling sakit hati bila tengok Angry Bird pon nampak comel. This hell bitch,seriously.



Tapi ni normal, serious normal. Aku je yang tak normal walaupun kau tengok  mata aku dua, hidung aku tersedia dua lubang untuk tampung tahi hidung aku and sempurna kaki tangan.

Ntah kenapa fesyen aku ni  lain macam  sikit. Aku bila aku benci benda alah tu baru lah aku kena sindrom-sindrom palat dekat atas tu. Semua nampak baik, semua nampak cantik sampai aku rasa down walaupun aku tahu aku benci benda alah tu. 


Mesti hati  aku saja boikot aku macam kad bank aku boikot  tak nak keluarkan duit masa aku nak pergi beli Blackberry before raya hari tu. Pathetic. Penat aku tawar sampai harga Blackberry tu semurah harga ikan masin, sampai masa bila aku lalu depan kedai tu balik aku terpaksa buat muka tak bersalah. Apek kedai tu  mesti kutuk aku kaw-kaw dalam hati dia. Benda yang sangat memalukan sampai aku rasa korek hidung depan pakwe pon tak memalukan tahap cipan macam ni.


Aku harap hati aku menemukan hidayah and back off to pangkal jalan. Tolong lah !







Tadi jenjalan dalam Fakebook and singgah tengok gambar dia yang baru di upload. Benci ! Tapi this time aku rasa aku dah tak payah jeles dengan dia sebab dia bukan macam Angelina Jolie and BradPitt or Victoria and Beckham. Dia tak ubah macam tuntung betina and  tuntung jantan. Semoga korang berbahagia. 




2 comments:

  1. akak ni comel la. ada kembar tak. nak ngorat hahahahaha

    ReplyDelete
  2. Hi Fatin Aiqua, ha ha, I love your humour.
    And you sure have traffic stopper looks too.
    You have fun, live your life with no excuses, love with no regrets.
    Have a great week, and keep a song in your heart.
    Lee.

    ReplyDelete