Terima Kasih awak !

Sunday, September 11, 2011

Awek kawan aku putih, kau hitamm !

Assalammualaikum.

Bergolek golek aku masuk dalam belog ni, style kan? Maklumla, badan dah bulat serupa macam bola. Tak nak kalah  pulak pipi dah macam buah tembikai, bergantang lemak di proses dengan jaya nya time time raya ni.
Syabas betey, syabas. #Puihhhhh!


Meet my grandma yang cumell :)




So dalam usaha nak  men-slim kan badan ni, mula lah perah perah lemak hupdate belog dengan harapan turun 5 kilo lepas siap satu post. #EhMak  Kalau macam tu senang nya nak slim, of course berderet blobesity tau dekat sini. Blobesity? Naaaa, blogger obesity in long ye kawan kawan ku.

Aku tak boleh nak memerah lama sangat ni,maklum la selasa ni nak UPSR. Nak kena baca buku ABC, pastu  nak kena siapkan kertas kajang, pastu nak asah pensil 2B sampai tajam biar senang nak cucuk buntut pengawas peperiksaan, pastu nak minum air yassin 2 tong, and pastu,pastu dan pastu seterus nya.

See busy kan aku? Aku perlukan tenaga. Sebab tu mama buat Hoo-Hoo-Horlick !

Hoo-hoo-hotak aku. 8 tahun lepas boleh la aku hupdate macam ni sambil gedik-gedik buat gigil badan konon demam UPSR la bagai. Sob sob sob, mula sedar diri dah semakin tua dan semakin kembang T.T

Teringat dekat adik aku yang sorang ni, walaupun lubang hidung mu bakal memasuki dewan exam selasa ni tapi sempat lagi kau beraya sakan rumah awek-awek  dengan basikal kau yang ala-ala fixie kunun. Aku nak ucap good luck dekat kau, biar dapat 5A nanti senang kau duduk asrama. Tak de la menyemak dekat rumah ni berebut remote control dengan aku, pastu dapat la jimat kan makanan kat rumah ni dari di telan masuk ke dalam perut boroi kau and rumah akan jadi aman bila kau tak de, for sure! So please dapatkan 5A ea adik
ku boroi. Muehehe.


Boroi ! Boroi !


And fer your info adik ku boroi, conversation kita semalam amat melukakan hati aku tapi tak pe, aku kakak yang solehah senantiasa maapkan kau di dalam doa ku. #Ngekngok



Dalam hati aku nak Bang-bang kau booroii !


Adik Boroi : Tin ! *gelaran aku kat rumah sebab adik adik aku geli nak panggil aku kakak.Maklumlah size aku dah sama besar macam diorang*

Aku : Apa?

Adik Boroi : Kau rasa aku ni makin hitam ke? Hitam sangat ea?

Aku : Haah lah, dah macam keling paria dah aku tengok. Tu la kau merayau je keje.

Adik Boroi: Alahh, aku nak pergi beraya rumah awek kawan aku ni. Malu lah  aku nak pergi beraya muka hitam legam.

Aku : Ahh kau. Bukan awek kau pon, awek kawan kau kan?

Adik Boroi : Memang la bhai tapi aku malu la dia tengok aku tak hensem. Dah la dia putih, lagi putih dari kau.

Aku : Kisah pulak aku?

Adik Boroi : Kau hitam. Hahaha.

Aku : %^$!?&?#! *malas nak layan kau boroi*

Adik Boroi : Makkkkk, Atin hitam, awek kawan orang lagi putih melepak dari dia.

Aku : Fuckkkkkkkkk !

Lepas ni kau jangan terkejut bila tiap tiap malam aku pakai bedak sejuk ye boroi. #Apapon tak boleh

















No comments:

Post a Comment