Terima Kasih awak !

Saturday, July 2, 2011

Aku berdoa nak followers ramai =)

Assalammualaikum.

Nengok aku dah display dah followers aku. Aku tak  berdusta kan yang followers aku tak beriban riban macam blog korang? Tak pe, aku redha. Tsk tsk tsk T.T

I heart red sometime<3


 Janji korang masok sini korang baca entry aku sampai naik lebam mata korang tu .Bukan takat masuk, pastu korek hidong kejap then keluar. Tak comel la awak buat macam tu. Kalau awak jadi follower saya mesti awak bertambah-tambah comel. #PropagandaNakFollowerRamai.

Tapi tiap yang keluar dari mulut kita ni kan satu doa so start sekarang aku nak cakap selalu aku nak followers berlemon-lemon macam Mr.K ngan Cik Epal. Aku nak nanti ada orang mintak aku buat iklan dekat blog aku pastu aku nak ada orang komen berjela-jela and cakap muka aku iras Kilafairy. Muahhahaha. Overkah aku? AAK. #AdaAkuKesah?

Lagi aku nak selalu cakap aku kurus and nanti ada orang offer aku buat photoshoot pastu dapat invitation pergi makan-makan dengan retisss. Paling penting bukan jumpa retis tp dapat makan free. Muahaha kejam kan aku?

Lagi aku nak selalu cakap ada orang yang baik hati hadiahkan aku kereta semperna aku dah dapat lesen P . Hamek kau. Bukan kemain demand lagi aku tapi tak pe, semua tu doa.
Paling penting, aku nak selalu cakap aku comel bila berhijab. Aminnnnn.

Insya-Allah


Korang-korang doakan aku jugak yaww. 

No comments:

Post a Comment