Terima Kasih awak !

Sunday, July 3, 2011

Soalan yang boleh buat urat kentut terputus !

Assalammualaikum.


Hari ni hari tension sedunia apakah? Why? Why? Apasal semua nak kasi aku marah-marah sambil korek telinga? Tahu tak korang boleh buat aku mengalami penuaan yang auww auww.

Semua yang aku buat tak kena, makan pon lima pinggan, tidur pon dapat berbelas jam je. #Hachoi
Boleh heart attack aku kalau hari-hari macam ni.

Aku dah start rasa macam nak buat surgery buang lemak biar tinggal kulit je selapis boleh tak?
BOLEH TAK???


Macam ni kira berderet tak? Abaikan aku yang tembam di kalangan mereka  T.T

Tercabut urat kentut aku nak jawab  tau bila  berderet-deret orang tanya kenapa sekarang aku dah gemuk? Soalan berbisa kalah selumbar tu.

Mula-mula ayah yang buncet tanya :

Ayah : Eah lang, kenapa macam makin gemuk ni?

Aku: Pfft. Mana ada! *sambil senyum kambing

Pastu adik perempuan aku yang tak berapa nak kurus pulak cari pasal :

Adik : Kenapa badan kau gemuk sekarang?
Aku : Habis kau tu kurus sgt? (Hamek kau, muahaha kejam kan aku?)

Hari tu Mr Mata Coklat mendeclare kan aku gemuk jugak. Tsk tsk T.T

Mr Mata Coklat : Kenapa dalam gambar ni nampak macam kurus?

Aku :  Oah awak nak cakap saya gemuk la sekarang?

Mr Mata Coklat : Aloloh sekarang ni kurus lah ea?

Aku : *Blur* ( Gambar masa aku umor lapanbelas taon di tatap nya  memang la kurus, muahahaha)


Semalam mak pulak bikin hati ni panas.

Mak : Abg Khairil kau cakap kau gemuk sekarang.

Aku : ZzzzZZzzz. ( Malas nak cakap pape dah)


Aku tak menternak lemakpon tapi kenapakah lemak tetap tergoda nak bersama aku? Adakah kerna aku begitu manis? Puihhh~~ Gemuk yang perasan gitu.

Nah gambar kurus aku bagi setepek.

Tengok lah nanti aku usir lemak-lemak tu aku hantar balik kampong biar korang jeles nengok aku kurus.

 Ayat kobar-kobar aku hari ni adalah………..

"  Aku nak kurus !!!!!!!!!!  "

Tengok, merah tanda berkobar tau.

2 comments:

  1. ahaha~ klakar la.. btw. slamat menguruskan diri ^^.

    ReplyDelete
  2. Muahaha toche toche. Doakan Cik aiQa kurus cecepat.

    ReplyDelete