Terima Kasih awak !

Saturday, July 2, 2011

Duplohnam tolak Enambelas kata-kata untuk Mr Mata Coklat.

Assalammualaikum.

Meh senyum lebor dulu, teruja nokks Marya Hana yang cantik tinjau-tinjau lagi blog aku yang kepam ni.  Akak, nak autograph ! #EhMak  Apasal ada bunyik cencorot ni? Nak usha ler tu. Pergi usha gambar laki masa depan dia kat sini dulu pastu baru korang pikir doplohbelas kali nak buat bunyik cencorot kat  dia lagi ke tak. Pantang tau jejans ni tengok awek dahi licin. #BenciMakNokks









Untuk Mr Mat Coklat pulak, sini saya nak tabor duplohnam tolak enamplohbelas kata-kata sebagai pedamping awak saat-saat awak kenyang lepas makan mee hot plate , saat awak tidur merengkot , saat awak main futsal and jadi keeper yang hebat, saat awak bergonjeng dengan kawan-kawan awak dekat kolam renang, saat awak korek hidung, saat awak pergi stadium tengok bola lepas  date  and saat awak bla..  bla..  bla..  bla..


1.        Saya nak cakap I HEART YOU, I LOVE YOU, I MISS YOU, SAYA SAYANG MAK AWAK, SAYA RINDU AWAK. When I say this word, I do mean it.
2.       Tolong bersabar dengan saya yang kuat tidur, yang kuat membebel, yang pelupa jalan, yang suka buli awak and yang kuat mengadu.
3.       Saya tak suka bau rokok bila saya dengan awak.
4.       Awak dah boleh start makan banyak-banyak sikit biar awak lagi gemuk dari saya. And jangan paksa saya makan lagi sebab raya nanti saya nak pakai kebaya so kena kurus-kurus.
5.       Saya suka bila tahu awak terer jadi goalkeeper. Tak dapat KFCM dapat awak pong jadi lah.
6.       Saya cepat tacink, so please be nice with me. Kalau tak saya merajuk duplohnam jam sambil kerut-kerut hidung.
7.       Saya suka mata coklat awak yang macam contact lense tu.
8.       Saya berbesar hati sebesar rumah banglo enam belas tingkat kalau awak sentiasa percayakn saya, sentiasa caring dengan saya pastu sentiasa bagi masa awak untuk saya.
9.       Awak malang sebab dapat kawan dengan saya yang ganas ya amat ni. Kalau awak macam-macam, saya kasi penumbuk sedas dekat muka awak. Seremban ni saya yang pegang tau, *stail selak rambut ke belakang.
10.   A boy makes his girl jealous of other beautiful girls, A gentleman makes other beautiful girls jealous of his girl. So tolong  buat perempuan lain jeles dengan saya kalau awak rasa awak gentleman. Muahahaha. Ada gak yang kena sepak jap jap lagi.



Hado yang muntah hijau ke lepas baca? Ini lah kasihsayang seorang kawan. #SentapMak

6 comments:

  1. I LOVE YOU SO MUCH SAYANG!!
    I HEART YOU MORE!!
    TENGSS

    ReplyDelete
  2. I love you more and more and more Mr Mata Coklat yang anonymous. With my pleasure to show how gentle i am. Muahahaha. i do !

    ReplyDelete
  3. wah ! semoge bahagie slalu keyh . =))

    ReplyDelete
  4. wah ! semoge bahagie slalu keyh . =))

    ReplyDelete
  5. wah ! semoge bahagie slalu keyh . =))

    ReplyDelete
  6. wahh bukan kemain bnyak comment hang. Hahaha. Thanx nanni :))

    ReplyDelete